Feberfridag imorgon

Det betyder att jag går till skolan på torsdag om jag inte har feber imorrn förstås. Tyvärr har jag inte bloggat på länge men jag har varit sjuk. Och nu har jag tillfrissknat. Jag har pysslat ett enligt mig väldigt lyckat kort och annars har jag läst och ja,... nu är jag trött men jag bloggar mer imorrn.
1 Anni:

skriven

kan ingen kommentera!!!!!!!!!!!??????

2 mormor:

skriven

Bra att du blir frisk. Sätter du nya klänningen på till skolan?

Du skriver trevligt, fortsätt med det.

3 farmor:

skriven

Hej Anni , du har inte bloggat på länge.

hoppas du är frisk så att du kunnat vara i skolan idag.

4 Farfar:

skriven

Har det hänt nåt nytt?

5 Ellen:

skriven

Varför ska vi kommentera när du inte skriver något? :) Hörru, det skulle vara en bra idé. Skriv fast du också att vi åt makaronilåda idag.

Kommentera här: